S veškerými dotazy se neváhejte obracet přímo na naše HR oddělení.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Kam poslat životopis?
Pokud reagujete na některou z našich zveřejněných volných pracovních pozic, prosím, přiložte Váš životopis přímo v rámci odpovědi na tuto pozici. Využijte tlačítko „Odpovědět“ a poté prostoru pro vložení příloh.

Pokud Vás žádná zveřejněná pracovní pozice nezaujala, využijte našich webových stránek a vyplňte formulář.

Jak vybíráme vhodné kandidáty?
Každou pozici posuzujeme individuálně na základě několika kritérií – především jde o podrobný popis dané pozice, diskuzi s manažerem daného oddělení a aktuální situaci v týmu. Poté stanovíme profil hledaného kandidáta a pozici zveřejníme. Pro výběr z doručených reakcí je pro nás zásadní zájem člověk, poté jeho odborná praxe a také často jazyková vybavenost.

Používáme nějaké další metody výběru?
Ano, můžete se u nás setkat i s odbornými testy, které jsou orientované na zjištění znalostí kandidátů v potřebných oblastech – ať už jde o znalost jazyka, Excelu nebo odbornost v rámci znalostí organizace a dokumentů, případně orientace v mapách u jednotlivých druhů přeprav. V případě potřeby můžeme také testovat Vaši odolnost vůči stresu či jiné „měkké dovednosti“. Na případné zařazení testů do výběrového řízení budete upozorněni během pozvání na osobní pohovor.

Jak probíhá výběrové řízení u PST CLC? Má více kol?
Výběrové řízení u naší společnosti bývá zpravidla dvoukolové. Pokud je to možné, snažíme se výběr urychlit a již na první osobní schůzce zvládnout i setkání s přímým nadřízeným hledané pozice.

Jak a kdy se dozvím výsledek výběrového řízení?
Pokud jste byli pozváni, bývá součástí osobního pohovoru i domluva o tom, v jakém časovém horizontu a jakým způsobem se Vám ozveme.

Pokud jste na osobní schůzku vybráni nebyli, dostanete od náš písemnou odpověď emailem, zpravidla do 14 dnů od zaslání Vašeho životopisu.